F

2012/09/01

Foreground Eclipse - Wishes Hidden In The Foreground

THE DISTANT JOURNEY TO YOU 歌詞

碧い空 白銀の雲
視界全体へ拡がる世界
君はもう一人じゃない
今すぐここへおいで

蒼穹に続く空への階段
(Here we go, we are the holy nights
getting off into the light)
一緒に昇ることができるなら
闇を切り裂く為の剣
(We're the holy night
getting into the light)
失くしたはずの鍵を求めて
(Our spell brings a grace of the white goddes)

さあ行こう 僕らは光へと進み行く聖騎士
白き女神のご加護と共に

憎しみなどいらない
輝く明日は僕等が護る
勇敢な心に導かれ
遥かな旅路は続く

遠い海 そよぐ風
コバルトブルーへと繋がる未来
君はもう一人じゃない
この手を掴んで さぁ

七色に輝く虹の橋を
(Go, we are the holy nights
getting off into the light)
一緒に渡ることができるなら
君はきっと強くなれるから
(We are knights)
勇気の光る欠片集めて
(Our spell brings a grace of the white goddess)

さあ行こう 僕らは光へと進み行く聖騎士
白き女神のご加護と共に

悲しみなどいらない
止まない雨はないのだから
あどけない瞳に映る
羽ばたく僕等の願い
(Our brave heart and strong will lead us)

勇敢な心と強い意志が僕らを導く

We don't need any sadness or hatred
We will save the future waiting for us
The distant journey will continue
Cause we have brave heart

悲しみも憎しみもいらない
待ち受ける未来を守り抜くんだ
遥かな旅路は続いていく
僕等は挫けないから

争いなどいらない
輝く明日は僕等の為に
勇敢な心に導かれ
遥かな旅路を越えて

苦しみなどいらない
(I won't give up on going on this way)
明けない夜はないのだから
(Stay there so that I can find and embrace)
あどけない瞳に映る
(I believe anyone can go on their own way)
羽ばたく僕等の軌跡
(We all have this brave heart inside)

この道を歩み続けるよ
君はそのままそこに居て 見つけて抱きしめるから
みんなにもできるはずさ
僕等は強さを秘めているんだ

0 件のコメント:

コメントを投稿